Siapa pemenangnya ?




Assalamualaikum ! Ini entah entry ke berapa aimi post untuk hari ni . Hahaha . Macam - macam benda nak diselesaikan . Okay , lepas aimi tanya sama ada nak disambungkan atau ditamatkan sahaja GA ni . Semua berpakat nak ditamatkan saja . Jadi , dengan ini aimi umumkan GA ini tamat dengan penyertaan 90 orang .Terima kasih kepada yang sudi join . 

Kepada 90 orang peserta ,
Tolong check link korang di SINI ye untuk pastikan yang korang pun berpeluang untuk menang . Kalau takde link dalam senarai . Macam mana nakk menang betul tak ? Dan sila komen ''Done semak dan no link korang'' supaya aimi tahu yang korang dah check dan berpotensi untuk menang . Aimi bagi masa hanya 2 hari (sejak semalam) sebab aimi tahu mesti ramai dah tak sabar nak tahu siapa menang kan ? Lepas je dua hari tu , kalau ada siapa yang komen ''kenapa link saya takde sedangkan saya dah join?'' . Aimi takkan layan lagi dah . (:

Dan ini yang paling IMPORTANT ! Ada penambahan syarat untuk GA ni . Maaf menyusahkan tapi aimi tahu semua peserta aimi baik hati nak tolong kan ? (: KLIK ni untuk ikut . 47 orang dah ikut . Tinggal 43 orang lagi . Takkpe , aimi dahh umumkan dekat setiap entry peserta . Takde alasan kalau cakap korang tak tahu . :)

Cara pemilihan pemenang dan pembahagian hadiah ? 
Aimi akan pilih melalui Mr Random.org kita . Siapa yang musuh dengan dia ? Hahahaha . :D Dan hadiah aimi akan ikut turutan . Tiada konspirasi dengan mana - mana blogger ye . Jangan kata aimi pakat pulak . Haha . Dah , nakk baca entry TERBARU aimi ? Haaa , ini dia . 


Yang benar , 
Aimi Rahim

1 comment:

Unknown said...

gdluck pd peserta