Teruk ! Lelaki koyak baju teman wanita depan orang ramai .



FOLLOW BLOG BARU AIMI
koyak baju

Seorang gadis bukan saja dihentak dengan topi keledar, malah turut dimalukan kekasih yang mengoyak pakaiannya di depan orang ramai gara-gara perselisihan faham berkaitan telefon bimbit . Menurut sumber, kejadian berlaku di Pandan Indah jam 10.30 malam Jumaat lalu ketika mangsa yang berusia 19 tahun menunggu burger dipesannya siap.

Kekasihnya mahu menggunakan telefon bimbit milik mangsa, namun mangsa tidak memberi kebenaran dengan alasan tiada kredit.

“Teman lelaki mangsa yang berusia 26 tahun enggan mempercayainya dan berlaku pertengkaran antara mereka.

“Suspek menghentak kepala mangsa beberapa kali dengan topi keledar,” katanya.
*p/s : Barannya pakwe dia ! Reject buat suami kalau macam ni . Tak reti hormat perempuan langsung . Perempuan diluar sana plus aku pun hope hati-2 . Mungkin pakwe dia syakwasangka yang terlampau kat makwe dia smpi sanggup buat mcm tuh . O.o

6 comments:

Amyma Omar said...

seramm.... panas baran yg lebih2.... minta dijauhkan..

Mira said...

ish, takutnya. kaum hawa kena berhati-hati lah..

♥ CIKZEK ♥ said...

Teruknyeeee. Ishhhh. Sukahati jer. bru pkwe, bukan laki ag. Adehh ~

Aimi Rahim said...

@Amyma Omar : Tahu takkpe . Belum kahwin lagi dah tunjuk taring . Reject reject !

Aimi Rahim said...

@Mira : Tuh lah aimi pun takut bila baca . Tuh lah , pesan kat semua ye ? Hehe

Aimi Rahim said...

@♥ CIKZEK ♥ : Kankan ? elok bagi sepak je . Hahaha . melampau . :D