Kes Buli SMK TUN HUSSEIN ONN Kini Tersebar



FOLLOW BLOG BARU AIMI

Assalamualaikum . Tengah blogwalking blog tadi . Terjumpa pulak satu entry ni . Memang dah tahu pasal sekolah ni . Trending dah kat twitter pun . #IjatSyafiq . Banyak gila tweet pasal dia . Pelik lah . Siapa ijat ni ? Dok terpinga - pinga lagi . Aimi tak tengok vid dia lagi . Tapi , lepas je tengok vid ni . Panas pulak hati aku . Sumpah ! Kalau budak kene buli tuh adik beradik aimi . Aimi takkan diamkan diri . Budak zaman sekarang , pergi sekolah bukan nak belajar ! Budak melayu pulak . Buat malu kaum je dek ! Gambar suspek and vid credit to kak zati (:

Kat bawah ni vid budak tuh kene buli dan suspek yang buli . Hope diaorang dapat pengajaran yang setimpal . Muka hensem jambu hot bagai tapi perangai macam errr . Reject dek ! REJECT ! Apa lah yang tak puas hati sangat dengan ketua kelas tu . Alahai ~ 




1. Luqman Hakim Ahmad (Suspek Utama)




2. Izzat Syafiq Bin Abdullah
BBPIN : 2A9E01F1
SEKOLAH : SMK TUN HUSSIEN ONN



 Ini pula gambar mangsa yang kena buli tu. Kesian kat hang dik. Nama Adli Hakim.


*p/s : Jangan ingat diri tuh dah cukup kuat nak buli orang . Baik belajar tinggi - tinggi . Lagi bagus . Buat malu sekolah & mak ayah je !

3 comments:

Bonda Qalish said...

macam2 budak sekarang.

jom join..
http://bondaqalish.blogspot.com/2013/04/big-giveaway-idola-saya-by-nurul.html

aein safinah said...

Budak2 sekarang memang terokk

Nur Syazana zanaSya said...

Tgok video dye tu mcm bagang je