Meriahkan GA yang sedang berlangsung ! (Promote)



Assalamualaikum . Hari ni aimi nak buat entry tentang contest yang perlu korang join sebab hadiahnya semua awesome da'bomb gitu . ^^ Hehe . Sekarang ni , aimi nak relaks dari buat sebarang segmen or apa-apa contest . Aimi nak jadi sponsor je buat masa sekarang . Ini senarai contest yang aimi sponsor dan korang harus join . Jangan lepaskan peluang korang . Rezeki jangan ditolak ye ? Kang menyesal tak sudah . 
Giveaway Review Blog by aienhermionie.my
Apa yang menarik dengan GA review ni :-
Korang tak perlu nak letak banner ni kat sidebar korang dan tak perlu nak tag tag orang . Just like fanpage dan follow blog . Mudah kan ? Korang just copy code yang kak aien dah sediakan . Pernah buatkan ? Hihi . :) Klik banner untuk join . Tamat pada 17 Apr .

First Giveaway By Anis
Apa yang menarik dengan First GA ni :-
Syarat dia basic je . Takde menyusahkan korang pun . Dan korang boleh menang mousepad , jubin hiasan dan mug . Tiga barang ni korang boleh decorate dengan design sendiri . Siapa taknak kan ? Siapa yang minat Running Man , ada juga hadiah T-shirt Running Man tau ! Topup , novel , bookmark dan macam-macam lagi korang boleh menang . Klik banner untuk join . Tamat pada : 24 Apr .
Segmen : Fun Fun Of Me By Nurul Atiqah
Apa yang menarik dengan segmen ni :-
Segmen kali ni lain dari yang lain sedikit . Apa yang lainnya ? First , sponsor tak boleh join ! Huhu , sedih gilaa :P Second , disebabkan segmen ini hanya untuk berseronok . Korang perlu letak satu gambar mimik muka untuk dipertandingkan . Contoh , sedih , gembira , duckface pun boleh . Hahaha . Nak tahu syarat selanjutnya ? Klik banner untuk join . Tamat pada : 31 Mac .
 Topup Giveaway by SD and Mailey
Apa yang menarik dengan Topup GA ni :-
Hadiahnya bukan sahaja Topup walaupun nama GA-nya topup kan ? Bookmark serta tudung juga korang boleh menangi dan pelbagai lagi hadiah lain yang boleh korang rebut . 54 PEMENANG DICARI ! Mungkin korang salah seorang daripadanya ? Siapa tahu bukan ? Nak join ? Klik banner untuk join . Tamat pada 24 Apr . 
Mini Giveaway #2 Iezwa Razk.
Apa yang menarik dengan Mini GA ni :-
Siapa yang tak kenal dengan blog Iezwa Razk ni . Blog dia lain daripada yang lain . Hehehe . Dah macam review pulak . Dalam GA ni , korang boleh dapat keychain sabah , novel pilihan sendiri , pashmina , topup pun ada tau ! ^^ Klik banner untuk join . Tamat pada 3 Apr . Mohon korang alert dengan GA ni sebab banyak perubahan bakal dilakukan . :)
Aimi juga ada sponsor untuk abang MuhdZuhri , Tini dan Hanis Masturina . Nanti kalau GA diaorang dah berlangsung . Aimi akan buat entry promote untuk GA diaorang okay ? :)
Yang benar , 
Aimi Rahim 

2 comments:

Levyienah M said...

haii.nak tanya,kenapa banner lezwa razk tak dpt clik?

Aimi Rahim said...

@Evina : Oh yeke ? Maaf takk sedar lah tuh masa buat entry . Done edit . :) Thanks komen :)