K u r s u s M e n y u l a m B e r k o m p u t e r - E p a l



# macam nyh lahh suasana kursus uh . aku join kursus mak aku nyh . dari kol 10:00 a.m sampai 7:00 p.m . aku dengar pon macam ''boleh ke aku tahan nyh ?'' haha . lame kott . first , aku menyampah dengan care kakak uh ajar . melembabkan j . dari ajar sorg-2 , baik lahh menjerit kat depan uh . step by step . takk payh nakk pegi sorg ke sorg . menyusahkan diri , menyusahkan org .

# ad due kakak yang mengajar . kak sue and kak nisa . ak lebeh suke kak nisa lg . kak sue nyh , harap j chantek . tp , takk pernah nakk friendly . senyum lahh cket kakak manis oii . korang dahh tahu anak murid korg sumeny pangkat makcik-2 kann . mn deh yang mude remaja minat nakk menjahit-2 nyh . kalau ad pong , satu due j . 

# rase nakk j aku sindir kakak uh . saba j . pk ak still budak . huhu . baran ak mang cepat naik . jmp plak org yang ak takk ske care dy . mang takk lahh ! 

# kol 12 rehat . ak saked perut . serious saked , mse nyh lahh nakk bt hal . takkde selera makan sume lahh . btw , banyak aku dapat thu ble ak join kursus nyh . thanx to kak nisa and kak sue jugak sbb bnyk membantu . 


to kak nisa , jari uh dahh elok ? msty saked gile kann ble jarum mesin masuk dalam jari . aduhh ! naseb takk kene kuku . seremm doh !

1 comment:

Azee Hana said...

wah,,belajar menjahit..passni boleh la buat baju sendiri kan..hee