Current chapter : Karnival Jom Masuk U !


 tepat-2 aku sampai sekolah pkol 1:15 . bas pon datang . first cuak au . sbb sorang pon takk nampak . aih , aku kene tinggal ke ? then , nampak deme dari surau . bgthu cg , nakk pi sembahyang zohor jap . dahh siap . gerak . ak kol meme berkali-2 dah mcm orang gile . haram dia angkat . so , lantak lahh . 

 then , pgy sekolah simpang pulai . yang ini lawak . ade lahh . malas aku cerita . deme dalam bas senyap j . diam seribu bahasa kat depan . yang kami , budak rapat setia . bt lahh cara kami . happening j . :D 

 sampai j , che'gu lepaskan kami smpi kol 5 . masuk lahh tempat pameran uh and mulekan sesi mengisi borang dan mengutip . haha . mle-2 okay lahh . semangat . 20 minit kemudian . kepala mule pening and kaki mle sakit . 

 dapat makanan free dari satu abang uh . so , jimaaatt ! haha . keluar , cari port cantik-2 cket . then , lepak situ . 

cantik kann pemandangan ? haha . :D 

 seronok . angin ad j . lepak kat sini sambil mulekan sesi fotografi . haha . kami gile camera . yeke ? yelahh kott . hehe . (: pkol 5 kami kumpul . kat bawah nyh . ak ad bawak msok gamba . tngok ahh and komen and like okay ? haha . :D 

sume ad beg Jom Masuk U . kau ada ? haha . 
jadi budak-2 jap . heee ~ bukan selalu . 

kecik kann aku ? dah diam . aku tahu . werkk ! 

btw , seronok sangat . aku happy . yang lain ada aku kesah ?! haha . :D 

No comments: