Current chapter : Berbelah bahagi .



 Annyeonghaseyo ! Apa khabar korang semua ? *muka excited* Haaa , mesti pelik kan dengan gambar atas tuh . Meyh nakk ceghita . Atenye ye ko . Haha . :D Sebenarnya , yang aku berbelah bahaginya pasal WAR CAMP nyh lahh . Aku rasa nakk pergi . Tapi tapi tapi ... Ada je halangannya . Sebab apa ada 2.0 ? Entah lah ikhmal punya kerja . HAHA . Takde lahh . Ada 2.0 nyh sebab kem kali nyh sambungan daripada kem yang sebelum nyh . 

 Kalau ada yang berminat . Meyh lahh join kem nyh . Bukan kem nyh je yang ada . Ada banyak lagi . Korang boleh jadi ahli gpms terus . *tak salah kan aku promote?* Apa fungsi gpms nyh ? Hmm , aku join gpms nyh pun bulan 3 tahun lepas . Tak cukup setahun pun lagi . Hoho . Tapi , so far so best best ^^ Apa yang best ? Haaa , meyh lahh join kem kem gpms nyh . Baru lahh tahu apa yang bestnya . (: Sebelum saya terlupa , kem nyh takk mengganggu sesi P&P sebab kem nyh hanya diadakan pada hari jumaat hingga ahad . 

 Ada apa - apa soalan tentang gpms nyh ? Haa , jangan tanya saya . Tapi klik link blog GPMS . Kat situ tanya lahh apa yang berkenaan . Yang ini pulak , page GPMS . Haa , yang link blog tadi tuh untuk cawangan perak ye ? Sebab saya stay-nya di perak . Haha . Yang cawangan lain , search lahh kat Mr.Google kita . Haha . :D 

 Berbalik pada tajuk di atas , terpesong pulak tadi . Hewhew . Jadi , hati nyh rasa ''pergilah , pergilah'' . Ikhmal tanya , abang sidek tanya , nana call pulak . Mierul ? Dia nyh hari-2 tanya . -.-'' Jadi jadi jadi , aku masih konfius . Takk tahu nakk pergi ke takk ? Hohoho . Harap minggu-2 yang lain takde lahh yang menghalang aku kesana . 

Rindu geng-2 kat sana . Hoho . (;

5 comments:

Rozita said...

aktifnya dia...

AimitoSehah said...

Rozita : hahaha . agak lahh . (: thanks komen .

Scya Lollita said...

wah cam best ^_^

Mohamad Khairil said...

blog anda direview..

http://diarijejakahangat1.blogspot.com/2013/01/segmen-review-blog-bertuah-4.html

sue perbs.. said...

alamak.. tk lh join dh.. utk plajar ej kan... btw, sy dtg dri fb..