Current chapter : Ringankan Beban .


*saya nakk awak macam ini tau ?*

 Annyeonghaseyo ! Memandangkan aku tengah tak tahu nak buat apa - apa . Jadi , blog lahh aku mengadap . Hewhew :3 Dua hari lepas agaknya , fadz . kawan baik aku masa f3 ajak makan kat kfc . kami takde masalah .  jadi on sajalah . kebetulan pulak , hari yang fadz cadangkan sama dengan plan aku dengan mierul . tempat pun sama . alahai ~ haha . :D but , its okay . aku ajak sekali mierul . payah apa kan ? even tak ramai , 5 orang je . tapi ya allah meriah gila ! dah macam 10 orang je . macam-2 sembang . gossip tak main lahh . cerita masa depan lagi bagus . muehehe :3

Masa mierul sampai , aku nampak dia pegang satu fail putih . Dia kata ''jangan bukak ! , tapi tolong pegangkan'' . Aku pun turutkan je lahh . Tapi yang 'jangan bukak' tuh aku buat pekak . So , aku bukak jugak nak tengok isi dalam . xP Well , mierul . you know me right ? bhaha ! dia dapat satu modul untuk WAR camp nanti *means hari ini* . aku takk join , sebab tak payah tunggu WAR camp . kat luar pun dahh meletop top top ! hoho :P jadi , due hari tuh dia mengadu sakit kepala bagai . 

Aku tengok pong naik kesian . memandangkan aku tak join kem tuh . jadi aku tolong dia siapkan modul tuh . kami siapkan modul tuh kat msyed . berjam-2 jugak lahh . last sekali , siap jugak . lepas siap , baru kami makan . pukul 6 kami gerak ke TGV . meme takk dapat datang , ikut mak dia katanya . aku okay je . haha . sampai GV , pot pet aku cerita mana asalnya india dengan siam . tetiba nakk cerita pasal itu kan ? haha . :D layan je lahh ~ 

Jadi apa yang aku harapkan dari awak is buat yang terbaik untuk ice breaking malam nyh . Guna semua game yang awak dah list tuh . Pastikan guna gambar-2 yang saya bagi tuh okay ? Tak guna siap ! HAHA . :D okay bye , sayang much :*

3 comments:

Steffany Daph said...

kem yer ? kat mana tu ? :D hihihi..mesti byk game right..

Masmira Masri said...

bestnyer kem..lama da tinggal menda2 mcm tu...

jemput singgah
http://myaleo.blogspot.com/2012/12/wedding-mima-fariz.html

Every Blog Have Their Own Story said...

steffany daph : kem dekat GPMS , batu gajah . Like lah page dia kalau nak sertai kem seterusnya :D