Universiti Kuala Lumpur



Assalamualaikum . Lama dah rasanya tak update entry dalam blog ni . Dah penuh sawang dah . Fuhh fuhh ! Last update hujung bulan 5 . Memang lama gila lah cerita dia kan ? Haha . Tak update sebab takde cerita meyh . Aku dok rumah je , nak buat apa je pun kan ? Haha . Now dah ada cerita baru boleh update . Hikhik ^^ 29 July hari tu aku masuk UniKL dah . First rasa asing gila and now aku happy sebab kawan semua gila-gila . Hahaha . Yang atas tu semua roommate tersayang aku . Sorang dari terengganu , dua orang lagi orang key-el . KL lahh sangat ! *mata pandang atas , tangan kat bahu* Hahaha :D 

Tapi apa-apa pun duduk asrama memang best ! Yelah aku mana pernah lagi dok asrama . Ingatkan bosan gila . Rupanya tak pun . Yang bosannya bila dalam kelas je . Selalu mengantuk . Setan banyak ni . Hahaha . Cuti sem pun nak dekat habis . Aku pun tak study lagi dok tak habeh habeh mengecat rumah . Hadehh -.-" Risau je aku class test betul-2 lepas raya . Mangkor aku haaa ! Okay lahh , sikit je nak update sebenarnya . Kunk lama lama susah pulak . Hehehe , okay lahh byee ! :D 

Yang benar ,
Aimi Rahim

1 comment:

Ainim Rashihah said...

selamat berexam ya..hehehe