Keputusan SPM Najwa Latif Kini Tersebar !





Seperti sedia maklum ramai yang sudah mengetahui bahawa keputusan SPM 2012 telah diumumkan pada hari ini 21 Mac 2013. Apa yang menarik kali ini ramai yang ingin mengetahui keputusan penuh seorang artis remaja ini iaitu Najwa Latif yang terkenal dengan lagu “Cinta Muka Buku”.

Berdasarkan sumber yang boleh dipercayai, artis bernama Najwa Latif ini memperoleh keputusan SPM dengan 4A daripada 10 subjek yang diambilnya tahun lepas. Tahniah kepada artis remaja yang kecik molek ini. Dikhabarkan Najwa Latif tidak mengambil sendiri keputusan SPM nya tetapi diambil oleh kakaknya iaitu Syafikah . Syafiqah datang seorang diri dengan membawa kad pengenalan adiknya sebagai bukti untuk mengambil slip keputusan tersebut.

Kakaknya juga tidak mendedahkan subjek apa yang Najwa Latif memperolehi A. Najwa Latif atau nama penuhnya Imratul Najwa Abdul Latif merupakan pelajar aliran Sains Tulen Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Perempuan Temenggong Ibrahim, Batu Pahat, Johor. Tahniah diucapakan kepada Najwa Latif atas keputusan SPM yang diperolehi. Semoga beliau lebih berjaya di masa akan datang .

*p/s : Tahniah kepada Najwa dapat 4A ! Sep sikit ! :D

4 comments:

Syamimi Saad said...

tahniah buat najwa..

Hans Hanis said...

tahniah najwa latif :-)

Aimi Rahim said...

@Mimie Najib : Terima kasih . Hahaha . *perasan kejap*

Aimi Rahim said...

@Hans : Thanks comment ye ? (: